Saturday 21 September 2013

nothing's gonna stop us


dress. sukienka - Tally Weijl 
corset. gorset - gorsety-pl.pl
tights. rajstopy - H&M
shoes. buty - Dr. Martens



Well, well, well... Co tam u mnie? Całkiem spokojnie, sytuacja w szkole powoli się stabilizuje.. Przyzwyczaiłam się do nowego trybu. Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Wf-y nie są takie złe, jakie się na początku wydawały, lekcje historii - do zniesienia, fizyka - przerażająca, ale cóż począć, chemia - jakimś cudem ją na razie ogarniam, angielski - can be, polski, matematyka.. Jest trochę inaczej niż w moim 'katoliku" (który nawiasem mówiąc przedwczoraj odwiedziłam), ale da się przeżyć. Na pewno nie jest beznadziejnie. Nudno też nie. Ogólnie, w porządku! Zarobiłam moją pierwszą czwórkę. Pomińmy pozostałe dwóje i tróje... trzeba być optymistą.


Ja i Pieseł pozdrawiamy.

26 comments:

  1. jaki sliczny ten piesek :)))
    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja, gorset najlepszy! Gratuluję 4! I zgadzam się, trzeba być optymistą. :D

    everything-anqqa-etna-syl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja nawet jedynkę już zarobiłam. haha. Jej, chcę twoją figurę, amen!

    ReplyDelete
  4. Ten gorset jest genialny!

    ReplyDelete
  5. Now following :)

    Lisa x
    http://uniqueornbeauty.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. gratuluje czworki i styloweczki, marzy mi sie taki gorset *-* i martensy!

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia. Gratuluję czwórki. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  8. Super rajstopy! :)
    dishdogz.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. fajne rajstopki i super piesek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ładny gorset, masz prawie idealną figurę, cycki trochę za małe, ale ogólnie ok.

      Pozdrawiam. :>

      Delete
  10. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (858), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
  11. Cieszę się że powoli wszystko się stabilizuje, nie ma jak poczucie bezpieczeństwa. Gratuluję 4! :) A co do pozostałych ocen, też trzeba je mieć - zróżnicowanie musi być!
    Cudowny psiak!

    ReplyDelete
  12. great photos

    wonderful blog

    Do you want follow each other?

    xoxo

    celyneglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładnie :)
    http://emiuula.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Fajny blog ! Zapraszam do mnie : ifeamongyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. great blog and pictures, I follow you since now(:
    http://sparklesoffashion.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  16. Psina totalnie genialna, tak samo jak Twoja stylizacja, przyznaje, że nigdy nie byłam fanką rajstop, a te tworzą całą stylizację. To niezbity dowód na to, że warto wchodzić na Twojego bloga bo można przekonać się do wielu ciekawych rzeczy. :D

    ReplyDelete
  17. I like so much this outfit!!

    Xoxo

    ReplyDelete
  18. boski outfit. ♥

    zapraszam do mnie: bekiandbeki.blogspot.com (obserwujemy ? c:)

    ReplyDelete
  19. Grat photos!
    i hope you will visit me. I'm following you
    ffrreedom.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nice look, lovely blog! So follow you via Gfc;)
    xoxo
    http://www.maman-modeuse.com

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja...no i pieseł <3
    http://polloves.blogspot.com/

    ReplyDelete

dziękuję ღ thank you ♥